REKLAMACJE I ZWROTY

VII. ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

7.1. Każdy Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(nie dotyczy zamówień o charakterze indywidualnym)

-Zwrot towaru jest możliwy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany produkt powinien być czysty, nie używany, z przyczepionymi metkami, zapakowany w bezpieczny sposób w kartonowe pudełko.

-W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient.

7.2.Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania).

UWAGA! Zwrotowi nie podlegają wszelkie towary wykonywane na zamówienie pod klienta.

 

Gwarancja przysługuje Państwu tylko po odpowiednim montażu – zgodnie z zaleceniami PRODUCENTA, oraz po potwierdzeniu montażu przez wykwalifikowaną grupę monterską.

 
Gwarancja będzie rozpatrywana po dostarczeniu:
 
– zgłoszenia mailowego: sklep@lamgi.pl,
– potwierdzenia zakupu (paragon, faktura).
– opis usterki
 
Zwrot towaru tylko za pośrednictwem naszego SPEDYTORA.
 
REKLAMACJA JEST UWZGLĘDNIANA TYLKO i WYŁĄCZNIE PO PRZEDSTAWIENIU PROTOKOŁU SZKODY (protokół wypełniony i podpisany przez spedytora).
 
 „Jeżeli uszkodzenie zawartości paczki lub niezgodność z zamówieniem nie  zostanie stwierdzona w momencie odbioru paczki od kuriera, nie zostanie  spisany protokół szkody lub data i godzina sporządzenia tego protokołu   nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki wpisaną na liście przewozowym wszelkie reklamacje nie zostaną uznane. W takim wypadku przyjmowana jest zasada, że zawartość została doręczona do adresata w stanie nienaruszonym i zgodnie z zamówieniem a uszkodzenie nastąpiło  już  po jej odbiorze. W tej sytuacji klient ma prawo ubiegać się od  firmy  kurierskiej o odszkodowanie na własną rękę lub w wyjątkowych sytuacjach za naszym pośrednictwem.
 
Zwrot jest możliwy po uprzednim poinformowaniu mailowym: sklep@lamgi.pl
lub listownym (wypełnienie formularza o odstąpieniu).
 
Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).
 
Zasady zwrotu produktu
14 dni w przypadku towarów który jest ogólnie dostępny na magazynie. W przypadku produktów wykonywanych wedle indywidualnej specyfiki zwrotów nie przyjmujemy. W celu upewnienia się do jakiej grupy należy produkt polecamy skontaktować się z działem handlowym.